Kariera w
Centrum Badania Opinii Klientów
Centrum Badania Opinii Klientów
W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko Asystenta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego.
Opis stanowiska pracy:
- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami Biznesowymi, wprowadzanie danych do systemu
- Budowanie relacji z Klientami Biznesowymi i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
- Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta
Nasza oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Zapraszamy kandydatów w każdym wieku (mile widziane osoby +45 i studenci)
- Stałe wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjny system motywacyjny (wysokie premie)
- szkolenia i coachingi
- możliwość awansu
- Praca w Katowicach/Rybniku/Żorach/Bytomiu w godzinach 9:00-17:00 (pon-pt)
Wiemy, że zadowolony pracownik, to efektywny pracownik. Dlatego też jesteśmy elastyczni i każdego pracownika traktujemy w sposób indywidualny. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na pełny etat, bo studiujesz lub masz inne, ważne obowiązki - my pomożemy Ci dostosować harmonogram pracy w taki sposób, żeby nie kolidował z resztą Twoich zajęć!
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowy.