Kariera w
Centrum Badania Opinii Klientów
Home

W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko Asystenta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego.

Opis stanowiska pracy:
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami Biznesowymi, wprowadzanie danych do systemu
  • Budowanie relacji z Klientami Biznesowymi i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta
Nasza oferta
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zapraszamy kandydatów w każdym wieku (mile widziane osoby +45 i studenci)
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjny system motywacyjny (wysokie premie)
  • szkolenia i coachingi
  • możliwość awansu
  • Praca w Katowicach/Rybniku/Żorach/Bytomiu w godzinach 9:00-17:00 (pon-pt)

Wiemy, że zadowolony pracownik, to efektywny pracownik. Dlatego też jesteśmy elastyczni i każdego pracownika traktujemy w sposób indywidualny. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na pełny etat, bo studiujesz lub masz inne, ważne obowiązki - my pomożemy Ci dostosować harmonogram pracy w taki sposób, żeby nie kolidował z resztą Twoich zajęć!

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowy.


Formularz zgłoszeniowy

Uczę się:
CV: